Microsoft 365 – få maks produktivitet ut av verktøyene deres

Har din bedrift investert i digitale verktøy? Får dere den effektiviteten og produktiviteten som dere ønsker ut av disse verktøyene?

Det å bruke Microsoft 365 i din bedrift handler like mye om effektiv bruk av verktøyene som hensiktsmessig bruk av verktøyene. Det handler om å identifisere de behovene dere har og deretter se på hvilke verktøy kan vi bruke for å oppnå dette. Kanskje ser dere at de ansatte ikke leser mailer og trenger er annet forum for kommunikasjon. Eller så er det noen ansatte som ikke finner filene de trenger og dermed bruker mye tid på å lete gjennom dokumenter. Her kan det dreie seg om både personlig lagring og bedriftens håndtering av delte filer. Små tidstyver kan ofte bli til større frustrasjoner over tid, men dette kan unngås gjennom effektiv bruk av Microsoft 365 verktøyene.

Hva kan vi i DigiKon tilbyr din bedrift?

Vårt mål er å hjelpe din bedrift med å ha et digitalt samarbeid som gir god samhandling og som gir dere maks produktivitet ut av de verktøyene dere har tilgjengelig.

Her ser du noen eksempler på kurs vi kan tilby. Alle våre kurs er basert på dialog med deg som kunde slik at vi sammen finner ut hva dere trenger.

  • Microsoft 365 grunnkurs – hvordan bruke verktøyene. Her er fokuset på opplæring i verktøyene slik de kan brukes mest hensiktsmessig for deres bedrift.
  • Samhandling – hvordan kommunisere internt og eksternt. Holde møter, chatte og samarbeide i Teams. Bruke Outlook og kalender til god samhandling og planlegging.
  • SharePoint – hvordan styre området. Finne ut hvordan din bedrift kan styre området deres i SharePoint og utnytte det på best mulig måte.
  • Presentasjoner – hvordan bruker presentasjoner. Microsoft 365 byr på flere presentasjonsverktøy som PowerPoint og Sway, som igjen kan brukes sammen med apper som Stream og Visio, og selvfølgelig også sammen med Word, Excel og Forms. Vi gir opplæring i verktøyene med utgangspunkt i deres bedrifts behov.

Les mer om noen av de ulike verktøyene